تاریخ : دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
کد 58

نشست هم‌اندیشی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

نشست هم‌اندیشی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و بازدید از توانمندی‌های آزمایشگاهی اصفهان، 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.
  نشست هم‌اندیشی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و بازدید از توانمندی‌های آزمایشگاهی اصفهان، 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.
 
گردهم‌آیی مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در اصفهان، سه‌شنبه و چهارشنبه، هجدهم و نوزدهم اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد. این برنامه دو روزه، در قالب نشست هم‌اندیشی مراکز عضو شبکه و بازدید از تعدادی از مجموعههای آزمایشگاهی عضو شبکه در اصفهان برگزار گردید. در این نشست کارشناس محترم آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مراغه، جناب آقای مهندس الیاس سلطانی حضور داشتند.
 


دکتر سید مهدی ابطحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، امکانات و توانمندی‌های دانشگاه را معرفی نموده و دستاوردهای دانشگاه را برای حاضرین تشریح کرد.
دکتر ابطحی مقارن شدن این برنامه با برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و حضور مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مختلف کشور در دانشگاه را رویدادی ارزشمند دانست. به گفته وی، این دانشگاه 14 دانشکده در زمینه‌های فیزیک، ریاضی، شیمی و مهندسی‌های مختلف مانند حمل و نقل، برق و کامپیوتر، مواد و غیره دارد و در کنار این دانشکده‌ها، چندین پژوهشکده، مرکز، گروه و هسته پژوهشی و همچنین قطب‌های علمی دانشگاه به فعالیت‌های علمی و پژوهشی مشغول هستند.
سپس دکتر رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از حضور مدیران و کارشناسان عضو شبکه در این برنامه تقدیر و تشکر کرد و حضور آنان را مایع دلگرمی دانست. وی ابراز امیدواری کرد که این هم‌اندیشی و بازدید مدیران از توانمندی‌های آزمایشگاه‌ها، بسیار مفید بوده و موجب برقراری ارتباطات نزدیک بین مراکز عضو شبکه شود.
دکتر اسدی فرد، ضمن ارایه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده در شبکه آزمایشگاهی، یکی از موارد مهم را مسئله عدم ارتباط آزمایشگاه‌ها با یکدیگر بیان کرد. وی با ذکر اینکه برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز آزمایشگاهی یکی از مسائل اصلی مطرح در شبکه است گفت: «شبکه فعالیت‌های متنوعی را برای شکل گیری و استمرار این ارتباطات در برنامه کاری خود دارد.
مدیر شبکه آزمایشگاهی در ادامه، با اشاره به طرح‌های تخفیف متنوع ارایه شده در سال 96 گفت: «این طرح‌ها به گروه‌های مختلفی مانند اعضای هیئت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و همه اعضای باشگاه مشتریان شبکه تعلق گرفت که خدمات ارائه شده در سال گذشته حدود 200 هزار خدمت به 13 هزار نفربوده است.
پس از برنامه نشست، مهمانان برنامه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان و دیگر مراکز صنعتی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
  • ساعت 08
  • توسط احمد آقایی