تاریخ : سه شنبه 2 دي 1399
کد 86

بازدید دکتر رحیمی معاون محترم پژوهش و فناوری از مجموعه آزمایشگاه مرکزی، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و کارگاه‌­های تولید اتانول و محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح

دکتر رحیمی معاون محترم پژوهش و فناوری روز پنجشنبه مورخ 99/9/20 از مجموعه آزمایشگاه مرکزی، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و کارگاه‌­های تولید اتانول و محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح بازدید کردند.
دکتر رحیمی معاون محترم پژوهش و فناوری روز پنجشنبه مورخ 99/9/20 از مجموعه آزمایشگاه مرکزی، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و کارگاه­‌های تولید اتانول و محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح بازدید کردند. در این بازدید جناب آقای دکتر احمد آقایی مدیر محترم امور آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه توضیحاتی از فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مدیریت خود ارائه نمودند. تأسیس انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران، انتشار نشریه رویکردهای نوین در آزمایشگاه‌های علمی ایران و نیز طرح‌های حمایتی از امکانات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه به منظور پیشبرد فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه از جمله مواردی بود که در گزارش دکتر آقایی به آن اشاره شد.