تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397
کد 71

پنجمین دوره کارگاه آموزشی آشنایی با کپسول های آتش نشانی و اطفاء حریق (تئوری و عملی) ویژه پرسنل مدیریت حراست دانشگاه مراغه برگزار شد

پنجمین دوره تئوری و عملی کار با کپسول های آتش نشانی و اطفاء حریق ویژه پرسنل محترم مدیریت حراست دانشگاه به همت واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه و با همکاری اداره آتش نشانی مراغه برگزار شد.
پنجمین دوره تئوری و عملی کار با کپسول­ های آتش ­نشانی و اطفاء حریق ویژه پرسنل محترم مدیریت حراست دانشگاه به همت واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه و با همکاری اداره آتش ­نشانی مراغه برگزار شد.
دکتر احمد آقایی رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه مراغه گفت: در این دوره دو ساعته جناب آقای مهندس جواد پنداشته مدیر عامل محترم اداره آتش­ نشانی شهرستان مراغه به عنوان مدرس حضور داشته و سیزده نفر از پرسنل محترم مدیریت حراست دانشگاه آموزش ­های لازم را فرا گرفتند. این دوره­ های آموزشی به دلیل اهمیت موضوع ایمنی و سلامت در دانشگاه مراغه به صورت جدی و برای طیف­ های مختلف دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر آقایی افزود: سرکار خانم شیوا محمدی به عنوان کارشناس واحد HSE دانشگاه مسئول هماهنگی و برگزاری این دوره بوده و خانم سحر رادان نیز کمک­ های شایانی در این راستا داشته­ اندکه لازم است از ایشان قدردانی نمایم. هم­چنین از مدیریت محترم حراست دانشگاه و مدیر عامل محترم اداره آتش نشانی شهرستان مراغه به دلیل همکاری در برگزاری صمیمانه این دوره تشکر و قدردانی می­گردد.
به امید نهادینه شدن فرهنگ بهداشت، ایمنی و سلامت در دانشگاه مراغه