تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1396
کد 47

دومین جلسه مدیران آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۳ کشوری

دومین جلسه مدیران آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۳ کشوری به میزبانی دانشگاه ارومیه روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ برگزار شد.
به گزارش دکتر احمد آقایی مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مراغه این جلسات در راستای همکاری و تعامل سازنده و مؤثر بین اعضای منطقه ۳ کشوری عضو شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) برگزار می‌گردد.
بررسی طرح تأسیس آزمایشگاه‌های ملی و نیز امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اعضای منطقه ۳ کشوری و بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه جز موارد مهم جلسه مذکور بود. امید است با تداوم جلسات اعضاء، ارتباط مؤثری بین آزمایشگاه‌های مرکزی چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان برقرار شده و پژوهشگران و دانشجویان بتوانند از امتیازات آن بهره‌مند گردند.
بدون شک تقویت ارتباط‌های مؤثر اعضای شبکه در سطوح منطقه‌ای می‌تواند در پیشبرد اهداف شبکه شاعا در سطح ملی بسیار مثمر ثمر باشد. لازم به ذکر است در این جلسه، تفاهم‌نانه همکاری بین مدیران آزمایشگاه‌های مرکزی منطقه ۳ به امضا رسید که یکی از امتیازات آن بهره‌مندی اعضا از تخفیف ۲۰ درصدی همدیگر در خصوص خدمات آزمایشگاهی می‌باشد.

              
              
              
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 28 شهريور 1396
  • ساعت 09
  • توسط احمد آقایی