تاریخ : پنجشنبه 6 اسفند 1394
کد 11

سومین کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه ها در دانشگاه مراغه برگزار شد.

سومین کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه ها روز 24 بهمن ماه 1394 در دانشگاه مراغه برگزار شد.

 به همت شورای نظام ایمنی، سلامت و محیط زیست آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه مراغه، سومین دوره آموزشی HSE جهت استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته های مختلف و نیز کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه، روز شنبه 24/11/1394 در سالن آمفی تئاتر فجر دانشگاه از ساعت 8 الی 14 برگزار شد. در این دوره آموزشی یک روزه، صد و ده نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مختلف از دانشکده های علوم پایه، کشاورزی و فنی و مهندسی شرکت داشتند. مدرس دوره آموزشی، مشاور محترم HSE دانشگاه مراغه جناب آقای مهندس احمد یاری بودند. مسئول برگزاری دوره های آموزشی HSE دانشگاه مراغه اظهار داشت که شورای HSE دانشگاه مراغه با جدیت به دنبال اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این خصوص بوده و یکی از اقدامات مؤثر در این مورد برگزاری منظم دوره های آموزشی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه می باشد. دکتر احمد آقایی، مدیر آزمایشگاه مرکزی و دبیر شورای HSE دانشگاه مراغه همچنین افزود: حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه در این دوره های آموزشی الزامی بوده و پس از برگزاری، شرط صدور گواهی و کارت ورود به آزمایشگاه، قبولی در آزمون دوره آموزشی می باشد.